bpm’online webitel callmanager

інструмент ефективної комунікації

Функціональність

Єдина база клієнтів

Зберігаєте інформацію про всіх контрагентів/контактів компанії і історії дзвінків. Дзвоніть в компанію, відповідальному працівнику або іншій контактній особі за допомогою одного кліку.

Demo

Історія дзвінків і переговорів

Зберігайте в СRM-системі всі дзвінки та e-mail повідомлення і отримуйте повну історію взаємин з клієнтами.

Demo

Запис розмов

Записуйте всі розмови за допомогою bpm’online webitel callmanager. У лічені секунди знаходьте розмову, що вас цікавить, і прослуховуйте її в інтерфейсі системи або зберігайте в mp-3 форматі.

Demo

Ідентифікація абонентів

Отримуйте в комунікаційній панелі повну інформацію про абонента у момент прийому дзвінка.

Demo

Робота з дзвінком

Приймайте, здійснюйте, ставте на утримання або переводьте поточний виклик на іншого працівника в комунікаційній панелі системи.

Demo

Мультиканальні комунікації

Запропонуйте клієнту найзручніший інструмент взаємодії з вашою компанією. Підключіть до системи, окрім звичайних дзвінків, додаткові канали комунікації: Skype, дзвінок з сайту, e-mail.

Demo

Статистика і аналітика

Відстежуйте статистику дзвінків за допомогою готових звітів або створюйте власну аналітику, використовуючи прості інструменти системи.

Demo

Налаштування та адміністрування

Підключайте канали зв’язку та користувачів, налаштовуйте IVR-меню та маршрутизацію дзвінків за допомогою візардів в панелі адміністрування  Webitel.

Demo
bpm’online webitel callmanager
синергія можливостей VoIP та CRM
100
€/рік
100
€/рік
On-demand
20 €/рік
On-site
20 €/рік
 
 
Розрахунок вартості
  • * Ціни на продукти компанії Webitel вказані без вартості платформи bpm’online.
  • * Розрахунок вартості на продукти Webitel проводиться, виходячи з оцінки бізнес-завдань та цілей Вашої компанії.
  • * Придбання пакету підтримки є обов'язковим

Наші клієнти

����� ������������