Рішення для галузей

Бізнес у 21 столітті диктує нові правила. Неможливо бути успішним без ідеальної взаємодії з клієнтами та партнерами 24/7/365. Сьогодні всього лише один пропущений дзвінок може дорівнювати втраті клієнта або вигідної угоди. Webitel Call Center стане серцем Вашої компанії, пульс якої буде битися, як годинник! 

Банки

Колл-центр є візитною карткою банку, його другим “обличчям”. Webitel Call Center сформує у клієнтів позитивний імідж про Ваш банк ще при першому дзвінку. Перебуваючи на зв’язку щохвилини, Ви зможете своєчасно проінформувати клієнтів про найближчі акції, попередити про зміни процентних ставок і заборгованості, проводити опитування, маркетингові дослідження та багато іншого. 

Страхові компанії

Ринок страхових послуг вважається одним з найбільш висококонкурентних. Об’єднавши в єдиний центр прийому, а також реєстрацію всіх страхових звернень, Ви зможете запропонувати своїм клієнтам нові послуги, надати консультації про умови страхування та проінструктувати їх при виникненні страхових випадків у будь-який час дня і ночі.

Медичні клініки

Для сучасних медичних клінік особливу цінність має кожен дзвінок. Уберегти пацієнта від довгих гудків в телефонній трубці допоможе Webitel Call Center. За допомогою “Гарячої лінії” можна записати пацієнта на прийом, проконсультувати про вартість послуг, нагадати про запис на прийом, майбутній огляд, рекомендованих або планових обстеженнях, готовності результатів аналізів й т. д.

Інтернет магазини

Разом з Webitel Call Center Ваші клієнти більше не будуть витрачати час на похід в магазин, адже вони зможуть придбати потрібний товар, не виходячи з дому. Залишаючись на зв’язку 24 години на добу, Ви навіть вночі, у вихідні та святкові дні зможете дізнатися про те, хто дзвонив в Ваш магазин і вчасно прийняти замовлення. З Webitel Ваші клієнти завжди будуть проінформовані про найближчі акції, знижки, а також про те, яким чином можна отримати зацікавивший їх товар.

Рітейл

Для ідеальної взаємодії з своїми клієнтами рітейлерам необхідно завжди бути на зв’язку. З  Webitel Call Center Ви більше не втратите жодного дзвінка. Кожне звернення клієнта, скарга, пропозиція або консультація буде фіксуватися в системі. А завдяки онлайн-книзі “Скарг та пропозицій” Ви станете до клієнтів ще ближче. 

Наші клієнти

����� ������������