Універсальна гаряча лінія банку

Webitel Call Center дозволяє приймати звернення по телефону, e-mail, Skype, форму зворотнього зв’язку та іншим  зручним для клієнта каналам комунікації, забезпечуючи банку створення єдиного центру прийому та обробки усіх звернень.

Ефективний телемаркетинг

Збільшити продажі всієї лінійки банківських продуктів існуючим та потенційним клієнтам допоможе модуль “Телемаркетинг” Webitel Call Center. Різні алгоритми вихідних обдзвонів  дозволять збільшити кількість здійснених дзвінків, а інструменти побудови телемаркетингових кампаній -  їхню якість. 

Підтримка власників платіжних карток

Інтеграція Webitel Call Center з процесинговим центром  банку значно спростить обслуговування звернень з питань пластикових  карт. Клієнт може отримати інформацію про стан платіжної карти та її поточний баланс через інтерактивне голосове меню (IVR)  або звернувшись безпосередньо до оператора.

Call-центр для Soft-collection

Модуль управління бізнес-процесами Webitel Call Center допоможе побудувати злагоджений процес роботи  з простроченою заборгованістю.  Webitel дасть можливість отримувати актуальні дані з автоматизованої банківської системи, обдзвонити боржників за допомогою  автоінформатора або операторів, а також відправити sms-повідомлення про суму заборгованості. 

Інформування зі швидкістю SMS

Завдяки модулю sms-інформування Ваші клієнти дізнаються про всі ключові події в житті банку, нових продуктах,  спеціальних пропозиціях, балансі платіжної картки, простроченої заборгованості та іншу важливу інформацію. 

Робота з рекламаціями та побажаннями

Окрім CRM-системи, у поставку  Webitel Call Center може бути включена і інтегрована система Service Desk, що забезпечить фіксацію та своєчасний  розгляд усіх інцидентів, рекламацій та пропозицій. 

Наші клієнти

����� ������������