Створіть видатний сервіс

Високий рівень конкуренції, схожий товарний асортимент та ціни на продукти підштовхують роздрібний бізнес шукати можливості диференціюватися. В цих умовах ключовими в прийнятті рішення споживачем стає зручність купівлі, і звичайно ж сервіс.

Єдине вікно обслуговування

Робота контакт-центру будується за принципом “одного вікна”, всі звернення по всіх каналах комунікації обслуговуються операторами в єдиному інтерфейсі. Оператору доступна вся історія взаємовідносин з клієнтом. Завдяки інтеграціі з системами лояльності, складськими (WMS) та іншими системами клієнт отримає будь-яку потрібну йому інформацію: від умов актуальних акцій, до наявності товару у торговій точці.

Обслуговуйте 100% запитів клієнтів

Інтелектуальний розподіл навантаження, керування чергами викликів та callback-запити допоможуть обслужити максимальну кількість клієнтів. Webitel Call Center забезпечить надання сервісу навіть тим клієнтам, які не дочекалися з’єднання з оператором - всі пропущені та втрачені виклики автоматично стають на вихідний обдзвін й обслуговуються по мірі звільнення операторів.

Web-портал звернень

Онлайн-книга «Скарг та пропозицій» дозволить створювати звернення через веб-браузер, прикріпити зображення, аудіо-, відео- та інші файли. Звернення буде автоматично доставлено у Контакт-центр й обслужено операторами. 

Робота із зверненнями

Усі звернення фіксуються у системі й супроводжуються операторами до моменту їх вирішення. Оператор зможе перевести виклик у випадку, коли необхідно задіяти більш компетентного або профільного фахівця, передавши йому при цьому не тільки сам виклик, а й отриману до цього моменту інформацію від клієнта.

Мультиканальність

Будь це телефон, E-mail, Web-форма зворотнього зв’язку, ICQ, SMS або навіть соціальні мережі, Webitel Call Center забезпечить клієнту можливість самостійно обрати найбільш зручний спосіб взаємодії з компанією.

Єдина клієнтська база

Створення клієнтської бази дозволить персоніфікувати кожен контакт. Під час вхідного дзвінка, оператор в єдиному вікні побачить ім’я клієнта, історію звернень, не вирішених запитів та іншу важливу інформацію.

Розвивайте лояльність - продавайте більше

Наявність історії звернень, покупок та інших взаємовідносин дозволить вашій компанії проактивно працювати з клієнтами. Перевіряйте задоволеність клієнтів, робіть перехресні продажі, індивідуальні пропозиції та створюйте нові можливості контакту з брендом.

Звітність

Крім класичних звітів по роботі Кол-центру, Webitel Call Center для роздрібного бізнесу дозволить провести аналіз звернень покупців по регіонах, торговим точках, виявити проблемні продукти/партії, побачити динаміку змін в якості обслуговування залежно від впроваджуваних змін.

Наші клієнти

����� ������������