Використання VoIP-шлюзів дає можливість підключити традиційні канали зв’язку (цифрові потоки E1, аналогові лінії та GSM-канали) при впровадженні корпоративної IP-телефонії і Сall-центрів на програмній комунікаційній платформі Webitel. Як IP-телефони, так і IP-гарнітури можуть використовуватися в якості кінцевих абонентських пристроїв.

 

VoIP-шлюзи

Для задіяння в Call-центрі Webitel GSM, цифрових потоків E1/T1/J1, аналогових, а також інших традиційних каналів зв’язку, ми рекомендуємо використовувати VoIP-шлюзи. Вони допоможуть перетворити голосовий трафік від провайдерів класичної, традиційної телефонії в сучасний протокол IP-телефонії (SIP v.2.0).

 

IP-телефони

VoIP-телефони або IP-телефони відносяться до абонентських телекомунікаційних пристроїв і забезпечують можливість голосового (телефонного) спілкування в IP-мережах. Webitel підтримує використання IP-телефонів будь-яких торгових марок з підтримкою SIP v.2.0. 

 

IP-гарнітури

Додаткова перевага при тривалій роботі з телефонними викликами досягається при використанні гарнітур для IP-телефонів. Завдяки впровадженню Call-центру на базі платформ Webitel, виходячи з активності викликів та особистого комфорту, у Ваших операторів з’явиться можливість комбінувати між собою використання IP-гарнітури та IP-телефону.

 

Наші клієнти

����� ������������