Webitel ділиться знаннями



Для компаній, які прийняли рішення про самостійне
впровадження, а також для технічних фахівців компаній, котрі використовують продукти лінійки Webitel, ми пропонуємо пройти навчання. Фахівці, які пройшли підготовку на наших курсах зможуть самостійно впровадити, підтримувати і розвивати систему.
Доступні курси
-
Установка та адміністрування програмних продуктів Webitel
Фахівець, який пройшов сертифікацію по курсу «Установка та адміністрування програмних продуктів Terrasoft Webitel CallManager/Call Center», зможе з легкістю встановити та запустити корпоративну IP-телефонію або Call-центр на платформі Webitel у своїй компанії.
Вартість: €300 Записатися на курс
Під час навчання розглядаються питання установки систем Webitel під операційною системою Microsoft Windows, первинне налаштування телефонії та механізми резервного копіювання. Детальна програма курсу:Архітектура системи. Підтримувані ОС, СУБД. Установка системи (теорія та практика). Аналіз та вирішення проблем, які можуть виникнути при установці. Основні питання з ліцензування ПЗ. Підключення користувачів і пристроїв. Створення внутрішніх номерів; Підключення до провайдерів зв’язку.Налаштування маршрутизації вхідних та вихідних дзвінків. Завантаження звукових файлів. Робота з голосовою поштою та конференціями. Розширені можливості налаштування маршрутизації викликів з використанням регулярних виразів та скриптів. Особливості модуля Webitel Call Center - створення операторів, вхідних та вихідних кампаній (телемаркетинг). Резервне копіювання. Приклади автоматичного резервування. Вимоги до слухачів: Впевнене володіння ПК; Знання основ адміністрування ПК; Принципи роботи СУБД, баз даних; Теоретичне знання принципів роботи локальних мереж; Володіння основними принципами роботи VoIP-телефонії.Тривалість курсу 2 дні. Курс проводиться віддалено. -
Розширений курс по адмініструванню продуктів Webitel
Фахівець, який пройшов навчання по курсу «Розширений курс по адмініструванню продуктів Terrasoft Webitel CallManager/Call Center», отримає необхідні навички для самостійного налаштування протоколу SIР та написання складних алгоритмів маршрутизації викликів в програмних продуктах Webitel. Детальна програма курсу: Історія розвитку IP-телефонії; Архітектура Webitel CallManager: транспортний рівень; площина управління обслуговування викликів та сигналізації; рівень послуг та додатків. Основи протоколу SIP 2.0: Історія розвитку;Адресація та архітектура; Повідомлення. Запити та коди відповідей. Тестування та налагодження мережі. Аналіз мережевих протоколів за допомогою Wireshark; Структура бази даних Webitel;Розширені можливості маршрутизації Webitel з використанням регулярних виразів; Написання Lua-скриптів. Вимоги до слухачів: Знання основ адміністрування ПК; Принципи роботи СУБД, баз даних; Теоретичні знання принципів роботи локальних мереж. Тривалість курсу: 3 дні Курс проводиться віддалено.
Вартість: €500 Записатися на курс