Компанія Webitel пропонує два варіанти послуг технічної підтримки: базовий і індивідуальний пакети.
- Базовий пакет призначений для підтримки основних функцій телефонії в off-line режимі без внесення змін до налаштувань замовника. Також базовий пакет включає в себе спектр послуг, які повністю покривають потреби в технічній підтримці та консультуванні адміністратора системи.
- Пакет Індивідуальної технічної підтримки (ІТП) створений для клієнтів, у яких безперебійна робота Call-центру є критичною для бізнесу. Даний пакет надає компанії замовника індивідуальний підхід в обслуговуванні і налаштуванні системи. У цьому випадку фахівці Webitel виконують віддалене підключення для аналізу і виправлення будь-яких проблем телефонії, а також вносять зміни згідно з вимогами замовника.