Індивідуальний підхід до кожного

Разом з ліцензіями програмних продуктів Webitel, ми надамо Вам три пакети послуг технічної підтримки на вибір. А по завершенню проекту, ми продовжимо супроводжувати Вашу систему в рамках індивідуальної технічної підтримки. При виникненні будь-яких питань або інцидентів, Ви в будь-який момент можете звернутися до нас через онлайн-портал технічної підтримки, і протягом декількох секунд, наші фахівці проконсультують і в разі потреби нададуть Вам допомогу.

Пакети підтримки

Разом з ліцензіями на програмні продукти, компанія Webitel надає кожному своєму клієнтові на вибір три типи послуг технічної підтримки: базовий пакет, стандартний пакет і розширений пакет. Перейдіть по посиланню, яке розташоване нижче, для більш детального ознайомлення з кожним із варіантів пакета підтримки.

Післяпроектна підтримка

Цілі і завдання впровадження Call-центру в кожній компанії різні, тому до кожного клієнта та проекту ми підходимо індивідуально. Після завершення проекту по запуску Call-центру Webitel і безкоштовного гарантійного періоду, ми продовжуємо супроводжувати систему в рамках індивідуальної технічної підтримки.

Потрал технічної підтримки

Якщо у Вас виникли питання про те, як налаштувати, встановити, або оновити версії продуктів Webitel, зверніться в онлайн-портал технічної підтримки компанії. Вам буде наданий доступ до системи "Персональний кабінет". Ви отримаєте всі необхідні консультації від фахівців Webitel. До кожного інциденту фахівці Webitel підходять індвивідуально, розглядаючи і вирішуючи його в максимально короткі терміни.

Наші клієнти

����� ������������