Базовий пакет технічної підтримки

 

Продукти
Webitel AnyVoip
CallManager Cloud
CallManager onsite
Умови надання сервісу входить у вартість ліцензій входить у вартість ліцензій 20% від вартості ліцензій на рік
Час реакції до 4 годин до 4 годин до 4 годин
Час надання сервісів 9:00 – 18:00 (Пн. – Пт.)
GMT +2, Київ

Базове впровадження платно платно платно
Необмежена кількість звернень
Створення користувачів телефонії
Консультації з функціональних можливостей
Консультації з налаштування
Надання нових версій та критичних патчів
Встановлення нових версій та критичних патчів
Доступ до бази знань webitel
Доступ до персонального кабінету - webitel support portal
Online підтримка (чат/телефон)
Віддалене підключення
Індивідуальна онлайн консультація платно платно платно

 

 

Базовий пакет технічної підтримки

 
 
*  * Від вартості ліцензій на рік відповідно до прайс-листу Webitel на дату підписання договору
 

Додаткові умови:

  • Придбання базового пакета технічної підтримки є обов'язковим. Пакет базової підтримки надається згідно Сертифікату на технічну підтримку ПЗ.
  • Webitel не є провайдером зв’язку (не надає номери телефонів)
  • Всі консультації надаються не більше, ніж двом відповідальним особам, що заповнили контактну форму зі сторони клієнта.
  • Сертифікат на технічну підтримку надається на період не менше ніж на рік. Придбання підтримки на частину продуктів не допускається. Під періодом “рік” варто розуміти період в 360 календарних днів.
  • В момент отримання технічної підтримки клієнт повинен володіти правом на використання однієї з офіційних версій продуктів лінійки webitel.
  • При купівлі додаткових ліцензій webitel Замовник зобов'язується придбати Сертифікат на технічну підтримки ПЗ для кожної нової придбаної ліцензії.
  • Для отримання додаткових сервісів, що не входять у пакет базової технічної підтримки, рекомендується придбання індивідуальної технічної підтримки.
  • Вказана вартість не включає податки та збори (наприклад, ПДВ), що застосовуються згідно законодавства.
  • В межах технічної підтримки Виконавцем не надаються консультації по всім іншим питанням включаючи, але не обмежуючись:
    - навчання користувачів;
    ­ - консультації з бізнес-впровадження системи;
    ­ - консультації зі створення алгоритмів, моделей та структур даних;
    ­ - консультації з роботи інших програмних продуктів, у випадку якщо це безпосередньо не пов’язане з використанням ПЗ.
 

Наші клієнти