Періоди пандемії, світових криз та військових дій спричинили масові міграційні явища та новий порядок організації робочого ладу. З такими динамічними змінами бізнес-умов компаніям не залишається нічого іншого, як бути супер-гнучкими і швидкими. Саме від здатності оперативно реагувати на зовнішні обставини й адаптовуватися до нових умов залежить стійкість і подальша успішність підприємства.
Дистанційна робота стала вже звичним явищем для багатьох компаній. Звісно, складно організувати у віддаленому режимі роботу виробничого підприємства, але деякі департаменти, як-от відділи постачання і продажу, ІТ департамент, фінансовий та маркетинговий відділ, підрозділ клієнтської підтримки – можуть продуктивно працювати у дистанційному форматі.
Сервіси Webitel дозволяють детально налаштувати робочі процеси як невеликої служби підтримки, так і потужних контакт-центрів міжнародних компаній чи високонавантажених гарячих ліній екстрених служб. Ми допомагаємо ефективно комунікувати з колегами та клієнтами, де б вони не знаходилися. Ділимося топ-опціями продуктів Webitel, які дозволяють нашим клієнтам організовувати результативну дистанційну роботу та досягати вражаючих результатів:
зручне середовище для агентів Workspace та хмарне розміщення дозволяють не залежати від фізичної апаратури, а приймати дзвінки і чати прямо у браузері, а історію взаємодії з клієнтами зберігати у CRM-системі;
гнучке налаштування часових зон й робочого часу для кожної з них, формування команд операторів з володінням певними мовами чи специфічними знаннями стануть у пригоді компаніям, що ведуть діяльність у кількох країнах;
дайлери та голосові сервіси допоможуть опрацювати велику базу контактів та оптимізувати робочий час працівників КЦ;
інтелектуальна маршрутизація викликів і low-code конструктор процесів дозволять в деталях спланувати роботу контакт-центру та прописати сценарії взаємодії з клієнтами. До того ж, інструменти платформи Webitel надають можливість сегментувати клієнтську базу і до кожного сегменту застосовувати інший сценарій обслуговування;
мобільні застосунки для Android та iOS допомагають бути завжди на зв’язку та управляти комунікаціями за допомогою смартфона;
чат-боти сприяють економії робочого часу працівників та надають можливість користувачам взаємодіяти з брендом коли-завгодно;
модуль Supervisor дозволяє у режимі реального часу моніторити та керувати роботою агентів і команд незалежно від місця їх перебування;
модуль Audit допомагає ефективно оцінити дзвінки та навички кожного оператора, а відтак – побачити загальну картину рівня сервісу у контакт-центрі та розробити ефективну навчальну та мотиваційну програму для працівників.
Запрошуємо до контакту та співпраці. Фахівці Webitel допоможуть обрати й налаштувати оптимальний функціонал для дистанційної роботи вашого контакт-центру зі зручністю для клієнтів і працівників та вигодою для бізнесу.
Comments