top of page

Реліз 25.04: ще більше опцій для персоналізації додатків та взаємодії з контактами

  • Webitel
  • 12 черв.
  • Читати 2 хв
Оновлення платформи Webitel - версія 25.04

Вітаємо, друзі. Зустрічайте оновлення платформи Вебітел, де на вас чекає ще більше можливостей для персоналізації, гнучкості налаштувань та комфортної роботи усіх фахівців контакт-центру. У релізі 25.04 наша команда націлилась на вдосконалення функціоналу розділу Контакти і секції Звернення, вперше представленої у попередньому оновленні. Відтепер у користувачів платформи буде змога групувати контакти, використовувати атрибут про належність контакту до системи і відслідковувати усі звернення за контактом. Інформація про контакти і звернення також буде доступною для відображення операторам контакт-центру у режимі перегляду. А ще для операторів стане доступним функціонал для роботи з динамічними табличними даними в діалогових формах.


Наступні нововведення – це нові компоненти у конструкторі Flow Manager для підтримки оновленого функціоналу: застосунки для ініціалізації вихідного дзвінка з діалогової форми оператора, для виклику дерева сервісів звернень з діалогової форми та для отримання списку звернень за контактом. Ще одне важливе оновлення – повноцінний інструмент для створення кастомізованих довідників, який ще кілька місяців тому підтримувався у бета-версії.


Наступні зміни торкнулися розділу Admin, в якому ми вдосконалили автозаповнення полів зміни паролю, додали новий параметр конфігурації для надання тимчасового доступу до записів розмов для певної ролі, а також можливість запуску схем на різні події з об’єктом “Звернення” у секції “Тригери”. У розділі Audit додали можливість редагування та видалення оцінки дзвінка, а також оцінювання дзвінків без участі операторів (Outbound IVR). Змін зазнав і розділ History: додано можливість збереження налаштувань фільтрації, покращено форму фільтрації історії дзвінків, зокрема за тегами та кількома значеннями у блоці “Шлюзи” та вдосконалено експорт дзвінків у CSV.


В оновленому розділі Cases ми провели рефакторинг картки звернення, додали перевірку правильності введення посилання та вдосконалили розрахунок SLA з урахуванням робочого календаря. Додатково оновили безпекові характеристики та покращили локалізацію застосунків. У підсумку реліз 25.04 вийшов функціонально насиченим та охопив усі додатки платформи. Сподіваємося, оновлені сервіси допоможуть детально налаштувати процеси контакт-центру з урахуванням численних потреб компанії, вдосконалити взаємодію з контактами та підвищити продуктивність контакт-центру.

 
 
 

Comentários


bottom of page