Оновлення платформи 25.05 - нововведення для комфортної роботи спеціалістів контакт-центру
- Webitel
- 31 лип.
- Читати 2 хв

Минуло не так багато часу з дати нашого попереднього релізу, аж ось підготували для вас свіже оновлення платформи. Цього разу нашою метою було максимальне опрацювання коментарів від клієнтів і колег та вдосконалення наявного функціоналу. Найбільші зміни торкнулися розділів Cases, Contacts та Flow. Давайте розглянемо детальніше усі нововведення.
Розпочнемо з секції Звернення. Зважаючи на нещодавній запуск розділу, ми продовжуємо розширювати його функціональність, аби максимально наблизити до потреб і очікувань клієнтів. Тож у релізі 25.05 ми додали кілька опцій, які допоможуть замовникам краще систематизувати і моніторити звернення, зокрема: відображення номера звернення у картці та логування звернення при CRUD (створення, читання, оновлення, видалення) операціях з вкладеннями і коментарями. Також ми додали валідацію для полів у модальному вікні "Результат звернення", вдосконалили розрахунок часу реакції та вирішення звернення, виправили помилки, пов'язані з фільтрацією і відображенням деяких полів, покращили пошук і редагування даних у розділі.
Оновлення розділу Contacts охопили: вдосконалення функціоналу для роботи з динамічними групами контактів, виправлення відображення таймлайну контакту та опцій при створенні нового контакту, ідентифікацію та прив’язку чатів із SDK до контакту, а також новинку - відображення каналу Портали в секції Messaging.
Переходимо до розділу Flow, у якому ми додали підтримку змінних у компоненті Playback та фільтрацію для Form Table і Select from object. Серед наступних оновлень розділу - можливість задати назву змінної для STT, можливість передати URL як змінну у httpRequest, покращення функціоналу при роботі з Form Table: коректного відображення значення полів об'єктів Calendars, Agents, Custom lookups, Cases у формі постобробки та відображення значень при додаванні двох колонок з одного масиву даних та інші вдосконалення.
Наступні зміни у рамках релізу 25.05 торкнулися розділів Admin (відображення оператора, призначеного абоненту, в реєстрі черг та оновлення полів для введення числових значень), Audit (вирівнювання іконок і полів та відображення імені користувача в колонках "Ким створено" і "Ким змінено"), History (виправлення логування об’єкта record_file та врахування меж місяців при оцінці дзвінків) та Workspace (вдосконалення функціоналу при консультативному переведенні виклику та роботі з компонентами Form Textfield, Form Select, Form select from object).
Сподіваємося, напрацювання нашої команди спростять щоденну роботу фахівців контакт-центру і допоможуть компаніям більш якісно взаємодіяти зі своєю аудиторією.
Коментарі