top of page
Webitel

Оновлення платформи 24.10 - все для комфортної і продуктивної роботи контакт-центру


Оновлення платформи Webitel у версії 24.10 - удосконалений конструктор Flow Manager та інші додатки

Вітаємо, друзі! Раді повідомити про оновлення платформи 24.10, в якому підготували для вас безліч удосконалених опцій для комфортної роботи фахівців контакт-центру, а також абсолютно новий функціонал. З нього і розпочнемо :)


Головне нововведення релізу – повністю оновлений графічний конструктор Flow Manager, незамінний інструмент у побудові сервісних сценаріїв і детальному налаштуванні процесів контакт-центру. Наша команда плідно попрацювала над ядром, зовнішнім виглядом та поглибленою функціональністю графічного редактора. Тож тепер сервіс Flow працюватиме ще швидше та якісніше. Оновлені компоненти графічного конструктора допоможуть комплексно і гнучко налаштувати всі процеси й особливості взаємодії з різноманітними системами та сервісами.


У рамках релізу 24.10 ми також здійснили апдейт протоколу OpenTelemetry та функціональності середовища Workspace. Зокрема, для зручності користувачів ми вдосконалили відображення історії чатів з клієнтами та прослуховування файлів, а також роботу з контактами та діалоговими формами. Змін зазнав і розділ Admin: розширено налаштування календаря, покращено пошук по розділах та імпорт із файлів CSV. Експортувати та зберігати змінні й історію змін у розділах у форматі Excel користувачам стане ще зручніше, так само як працювати з фільтрами у додатках History та Supervisor.


З новинок функціоналу хочемо виділити розширені опції для налаштування компоненту Playback в оновленому конструкторі Flow. Відтепер користувачі можуть об’єднувати TTS та файли із медіа, а також накладати фоновий запис із цих двох елементів в одному Playback.


Додатково наша команда попрацювала над покращенням локалізації додатків та оновленням системних безпекових характеристик. Сподіваємося, вам сподобається оновлена версія платформи, зокрема вдосконалений графічний редактор. Наші фахівці з радістю ознайомлять вас із новим функціоналом і допоможуть налаштувати потрібні параметри для бездоганної роботи вашого контакт-центру.


4 перегляди0 коментарів

Comments


bottom of page