top of page
Webitel

Реліз 24.02: ще більше інструментів для персоналізованого клієнтського досвіду


Оновлення платформи Вебітел у версії 24.04

Раді презентувати оновлення платформи у версії 24.04! Цього разу наша команда підготувала багато новинок і вдосконалень функціоналу – все для того, щоб зробити клієнтський досвід яскравим і незабутнім. Одне з головних нововведень релізу – атрибут Timeline, що висвітлює історію дзвінків і чатів у картці Контакту. Використання нового інструменту дозволить вам взаємодіяти з клієнтами більш професійно та швидше вирішувати їхні запити. У версії 24.04 ми також додали 2FA, двофакторну аутентифікацію для користувачів платформи.


Наступна новинка – додаток iFrame, що дозволяє запускати діалогові форми безпосередньо з робочого місця оператора. Також для зручності агентів ми додали гарячі клавіші, щоб керувати дзвінками та діалоговими формами було ще легше. А для користувачів Apple macOS – запровадили підтримку дзвінків у Safari. Ще одне нововведення торкнулось чатів: відтепер користувачі можуть підключати будь-які зовнішні чати до платформи Webitel. Тож компанії мають додаткову можливість розширити канали комунікації зі споживачами.


Удосконалень зазнали більшість системних розділів і додатків, зокрема Контакти (оновлення форм інтерфейсу), Історія (покращення доступу до статистики КЦ та опцій імпорту файлів), Супервізор (оновлення фільтрів) та Адмін (нові інструменти для управління статусами операторів). Ми також покращили функціональність конструктора Flow Manager при роботі з електронною поштою і додатками Export та UserInfo. І додатково попрацювали над стабільністю чатів у мобільних мережах та змінили алгоритм роботи з файлами у секції Portal. Традиційно оновили локалізацію додатків, безпекові характеристики та технічну документацію. Заохочуємо вас до комунікації з нашими менеджерами, щоб дізнатися як новий функціонал допоможе покращити роботу вашого контакт-центру та клієнтський сервіс.


22 перегляди0 коментарів

Comments


bottom of page