top of page
  • Webitel

Webitel – у каталозі фінтех-компаній України 2023


Вебітел у новому номері Каталогу фінтех-компаній України

Українська асоціація фінтех та інноваційних компаній разом із партнерами представила Каталог фінтех-компаній України 2023, який є комплексним дослідженням ринку і потенціалу розвитку галузі. Новий номер присвячено стійкості та незламності українського бізнесу попри труднощі, викликані війною та її наслідками. Зібрані статистичні дані, детальний аналіз ключових результатів діяльності представлених компаній, викликів і перспектив галузі, разом із коментарями очільників провідних фінансових інституцій, інноваційних компаній і фондів, державних установ та громадських організацій, дають змогу побачити цілісну картину українського фінтех-ринку. Повну версію каталогу можна замовити за посиланням.


Дякуємо організаторам та партнерам збірника за можливість долучитися до дослідження, презентувати сектор ІТ-технологій і поділитися експертизою Webitel щодо автоматизації контакт-центрів для банків, МФО та інших фінансових компаній. Відповідно до наведених даних, технологічна інфраструктура, представником якої є Webitel, займає левову частку ринку фінтеху і становить 24%. Наша команда пишається тим, що вже 11 років поспіль співпрацює з локальними і глобальними фінансовими гравцями, надаючи сервіси для ефективних комунікацій з клієнтами та досягнення помітних бізнес-результатів.



Експертиза Вебітел у секторі технологій та інфраструктури для галузі фінтеху

Платформа Вебітел дозволяє забезпечити усі потреби контакт-центру: підключення телефонії для вхідної та вихідної лінії, чатів у месенджерах та на сайтах, чат-ботів, розлогих IVR сервісів, дайлерів і розумної маршрутизації викликів, таким чином забезпечуючи комплексну мультиканальну взаємодію з клієнтами. Вбудовані сервіси аудиту, статистики, аналітики, моніторингу показників та low-code конструювання процесів допомагають правильно організувати роботу контакт-центру, оптимально розподіляти ресурси та приймати обгрунтовані бізнес-рішення.


Участь у цьогорічному опитуванні допомогла нашій команді проаналізувати зроблену роботу та намітити шляхи до подальшого розвитку. Також було цікаво ознайомитися з досвідом колег і оцінити загальний стан фінтех-ринку України. З опублікованого дослідження винесли для себе кілька головних висновків та цікавих фактів, якими хочемо поділитися з вами.


Основні тези дослідження фінтех-ринку України 2023:


  • Стійкість і адаптивність українського фінтеху та бізнесу загалом

Незважаючи на війну і скрутне економічне становище у країні, експорт ІТ-послуг за кордон зріс на 5,4% у порівнянні з попереднім роком, а результати діяльності цілого фінтех-сектору сягнули позначки 80% від рівня довоєнних показників. 96% респондентів продовжили свою діяльність в Україні після вторгнення. Ба більше, на орбіті фінтех-ринку з'явилося 7 нових компаній. Неймовірно тішить, що 55% респондентів масштабують свій бізнес, 33% – вже працюють на міжнародному ринку, а 52% компаній планують експансію цього року. Приблизно половина роботодавців мають працівників, які служать у ЗСУ. 87% компаній підтримують різноманітні волонтерські ініціативи та донатять частину прибутку на потреби армії та допомогу постраждалим.

  • Важливі законодавчі зміни та національні проєкти, що впливатимуть на подальший розвиток галузі

Протягом року був підписаний ЗУ “Про віртуальні активи”, набули чинності ЗУ “Про хмарні послуги” та ЗУ “Про платіжні послуги”. Також було врегульоване питання щодо визнання кваліфікованих довірчих послуг, що надаються в ЄС, у банківській системі України та під час здійснення переказу коштів. Крім цього, прискорилася діджиталізація державних послуг, стартувало об’єднання банків Power Banking для забезпечення послуг населенню навіть під час блекаутів та запрацювали глобальні платіжні сервіси на кшталт PayPal, Revolut i Klarna. На міждержавному рівні продовжилася співпраця щодо реформування та сприяння розвитку інновацій у фінансовому секторі.

  • Ключові технології, що визначатимуть майбутнє бізнесу та взаємодію з клієнтами

Згідно з даними каталогу, хмарні послуги, API та чат-боти є найбільш популярними та часто вживаними технологіями серед компаній-респондентів. Все більше бізнесів переходять в онлайн і мають потребу у трансформації своїх послуг і комунікацій з клієнтами відповідно до поточних ринкових умов та очікувань споживачів. Дослідження наводить як приклад прогноз компанії Gartner, згідно з яким 70% офісних працівників щоденно взаємодіятимуть з чат-ботами та комунікаційними платформами вже до кінця 2023 року.


Внутрішня статистика Webitel підтверджує цю концепцію. Впродовж останніх двох років ми спостерігаємо значний попит клієнтів на віртуальні АТС та контакт-центри, API інтеграції, голосові боти та чат-боти. За цей період наша команда реалізувала десятки проєктів, які включали одну або кілька з перелічених технологій.


Також великий інтерес викликає використання штучного інтелекту, тож компанії, яким вдасться органічно і результативно імплементувати ШІ у свої продукти чи сервіси, отримають можливість займати лідерські позиції на ринку й визначати тенденції галузі.


Зі свого боку хочемо відзначити зацікавленість замовників у забезпеченні для клієнтів максимальної простоти і легкості при взаємодії з брендом, налаштуванні омніканальної комунікації з врахуванням персональних уподобань споживачів. Ще однією важливою вимогою є відповідність регуляторним вимогам і змінам у законодавстві. Тож знаючи досконало потреби фінансових компаній, можемо запропонувати для них ідеальне комбо інструментів і сервісів для кастомізованого налаштування контакт-центрів, управління командами, завданнями і процесами та продуктивної комунікації з клієнтами.


Дякуємо ініціаторам та авторам фінтех-каталогу 2023 за проведене дослідження! Стійкість, інноваційні ідеї та амбітні прагнення українських підприємців та суспільства, підтримка міжнародних партнерів, синергія та співпраця у бізнес-спільноті надихають і мотивують рухатися вперед та вдосконалювати свої продукти, пропонувати клієнтам найкращі рішення і технології, які б підсилювали їх бізнес і допомагали бути максимально конкурентними не лише на ринку України, а й у глобальному вимірі.



110 переглядів0 коментарів

Komentarze


bottom of page