
Вітаємо, друзі! Сьогодні хочемо поговорити про продукти Webitel, які дозволяють завжди залишатися на зв'язку, гнучко реагувати на зміни в роботі контакт-центру та зручно планувати поточні завдання. Мова йтиме про мобільні додатки Webitel для Android й iOS та, звичайно, їхні функціональні можливості. Отже, розпочнемо з базових опцій застосунків, серед яких:
комфортний інтерфейс для роботи операторів – мобільна версія звичного Workspace;
можливість приймати, здійснювати і переводити дзвінки на іншого оператора та опрацьовувати чати;
можливість опрацьовувати декілька дзвінків одночасно;
доступ до налаштувань користувачів і пристроїв;
висвітлення статусів користувачів;
можливість працювати з історією викликів;
можливість налаштовувати й отримувати PUSH-сповіщення;
доступ до функціоналу Supervisor: моніторинг дзвінків, черг та роботи операторів;
можливість приєднуватися до поточного виклику в режимі “суфлера”
можливість прослуховувати записи розмов, що зберігаються в розділі History.
Для кого будуть корисні додатки? В першу чергу, для операторів, щоб працювати дистанційно і приймати та здійснювати виклики зі свого мобільного телефона, зокрема й бути залученими до обслуговування запланованих черг. Окрім цього, застосунки можуть знадобитися супервізорам, менеджерам чи керівникам департаментів контакт-центру, щоб моніторити роботу команд, перебуваючи на нарадах, у відрядженні, чи працюючи дистанційно без можливості під'єднатися до комп'ютера. А також – усім працівникам контакт-центру, щоб безпечно, надійно і зручно комунікувати зі своїми колегами.
Додатки доступні у Google Play та App Store. Для ОС Android необхідна версія 9 і вище, для iPhone – iOS 15.0 чи новіша, iPod touch – iOS 15.0 чи новіша, Mac – macOS 12.0 чи новіша, Mac з чипом Apple M1 chip чи вище, Apple Vision – visionOS 1.0 чи новіша. Для отримання доступу до повного функціоналу додатку потрібна ліцензія, дізнатися детальніше та замовити яку ви можете у наших менеджерів за контактами: [email protected], +380 44 232 7757.
Comments