Оновлення платформи 25.08: шифрування файлів, пуш-сповіщення, вдосконалений пошук та фільтрація даних
- Webitel
- 22 вер.
- Читати 2 хв

Зустрічайте оновлення платформи Webitel: ще більше нових опцій для комфортної та ефективної роботи операторів, менеджерів, служби підтримки і технічних працівників контакт-центру.
Розпочнемо з новинок функціоналу розділу Cases. Відтепер у користувачів є можливість фільтрувати звернення по будь-якому рівню сервісу – це спрощує пошук звернень і ведення статистики. Також у Cases у полі Reporter тепер доступний пошук контактів не тільки за ім’ям, а й за номером телефону та email. Додатково наша команда реалізувала оновлення Actual resolution time при зміні сервісу й автоматичне додавання файлів з чату в Attachments. Також у користувачів є можливість налаштувати права на видалення вкладень.
Наступні зміни торкнулися модуля Workspace, динамічного й зручного середовища для роботи операторів з дзвінками та чатами. Серед нових інструментів Workspace – звукові та пуш-сповіщення з можливістю детального налаштування, зокрема часу відображення та підтримки персональних пріоритетів користувача. Також ми вдосконалили форми постобробки при роботі з вихідними дзвінками та при консультативних переведеннях між чергами на інших операторів. Постобробка – опція на платформі Webitel, яка дозволяє занотувати короткий підсумок розмови з клієнтом та/або запланувати нові активності після завершення дзвінка чи чату: надіслати повідомлення, зателефонувати у певний час тощо.
У розділі Admin у секції Triggers ми додали нові тригери: на подію редагування при змінах у файлах, посилання, коментарях та на дії зі зв'язаними зверненнями. У секції Contacts – оновили фільтрацію і сортування даних, вдосконалили відображення таймлайну контакту і роботу з групами контактів. Це дозволить операторам ефективніше працювати з базою контактів.
Чимало покращень наша команда реалізувала в розділі Flow Manager, графічному редакторові для побудови схем маршрутизації та налаштування процесів контакт-центру, зокрема оновлення панелі налаштувань для браузерів Safari та Firefox, вдосконалення відображення та роботи компонентів Playback, Form select from object, Form table, Join queue та інших.
Додатково хочемо виділити нові опції платформи: можливість шифрувати файли розмов та чатів, підтримку storage policy для чатів, нові віджети показників оператора, інструмент імпорту номерів з текстового файлу та вдосконалене візуальне представлення компонентів у динамічних формах. Кожне оновлення Webitel – це додаткова нагода автоматизувати щоденні завдання, оптимізувати ресурси і покращити роботу вашого контакт-центру. Запрошуємо до контакту – з радістю презентуємо можливості платформи і підберемо оптимальний функціонал для вашого бізнесу.



Коментарі