Вітаємо, друзі! Сьогодні хочемо вам розповісти про наше ключове нововведення з нещодавнього релізу, а саме: про модуль Аудитора. Спочатку трохи передісторії. Наша команда завжди тісно взаємодіє з замовниками і регулярно проводить опитування стосовно задоволеності функціоналом платформи та побажаннями щодо вдосконалення. Так ось, багато клієнтів із різних сфер діяльності, різних за масштабом і географією, у різний спосіб описували своє бачення функціоналу, який би дозволяв їм комплексно оцінювати дзвінки у контакт-центрі та роботу операторів.
Ми опрацювали звернення замовників, додали власні унікальні опції, запакували це у фірмовий дизайн – так і з'явився Audit, новий додаток на платформі Webitel для оцінювання дзвінків, якості обслуговування та роботи операторів.
Середовище дає змогу задати критерії оцінювання та на їх основі створити численні анкети-опитування, що будуть використовуватися у подальшому для оцінювання дзвінків. Анкети можуть відображатися аудитору безпосередньо на вкладці візуалізації дзвінка.
На основі проведених опитувань автоматично розраховується персональний рейтинг оператора (відображається на його сторінці), а також визначається рівень обслуговування клієнтів конкретним оператором чи певною командою. Відтак менеджерами контакт-центру приймається рішення про доцільність проведення навчання для працівників за певним напрямом, необхідності підсилення команди чи окремих навичок операторів.
Додаток Audit допомагає фахівцям КЦ комплексно проаналізувати рівень обслуговування клієнтів, виявити сильні та слабкі сторони клієнтського сервісу та окреслити шляхи до його вдосконалення. Що ж, запрошуємо активно тестувати функціонал і ділитися своїми враженнями!
Comentarios