top of page
  • Webitel

Чат-боти для бізнесу: особливості, можливості та переваги

Оновлено: 10 черв.


Чат-боти для бізнесу

Чат-боти – чудове рішення для будь-якої галузі бізнесу, щоб завжди залишатися на зв’язку зі своїми клієнтами, працівниками та підписниками. Основні його переваги – зручність, мобільність і відносно швидкий термін реалізації. За даними дослідження компанії Gartner, сервіси самообслуговування, до яких належать і чат-боти, є одним із головних цьогорічних трендів у клієнтській підтримці.


Замовлення чат-ботів для бізнесу у наш час особливо актуальне, адже дає можливість компаніям автоматизувати спілкування з клієнтами, при цьому підвищуючи лояльність до бренду та фінансові результати. За статистикою Webitel, протягом останніх двох років близько 70 % клієнтів, окрім підключення телефонії і комунікаційних сервісів для контакт-центрів, виявляли зацікавлення у розробці чат-ботів для своєї компанії та планують запуск сервісу найближчим часом.

Давайте спробуємо разом розібратися в особливостях сучасних чат-ботів і платформ? Якщо узагальнити – це сервіс автоматизованої комунікації, що дозволяє оперативно обмінюватися інформацією між користувачами та компанією у чаті на сайті, у соцмережах та будь-якому месенджері: Viber, WhatsApp, Telegram, FB Messenger. Завдяки інтерактивному меню, списку з випадними кнопками або аналізу тексту за ключовими словами чат-бот надає користувачеві швидку відповідь на його запит. Паралельно сервіс збирає статистику про популярні категорії серед споживачів та особливості взаємодії. Ця інформація буде корисною для аналітиків та маркетологів компанії, щоб у подальшому підготувати для клієнтів релевантні пропозиції.


Чат-бот - помічник у смартфоні

Чат-боти дозволяють компаніям бути цілодобово на зв’язку зі своїми клієнтами та легко вирішувати їхні запити через улюблений канал комунікації. Віртуальний помічник є ефективним доповненням для контакт-центру, дозволяючи побудувати омніканальну взаємодію зі споживачами та одночасно оптимізувати ресурси компанії.

Можливості та переваги сучасних чат-ботів для бізнесу:

  • швидка імплементація та бізнес-ефективність сервісу;

  • комунікація з клієнтами 24/7 у всіх можливих каналах зв’язку: Viber, WhatsApp, Telegram, FB Messenger, Instagram, чат на сайті. Таким чином, клієнти мають доступ до бренду у будь-який час та вільні обирати комфортний спосіб спілкування;

  • зручний вибір категорії запиту для користувачів. Функціонал чат-бота дозволяє створювати групи запитів з численними підкатегоріями та посиланнями на відповідні сторінки на сайті компанії, форми замовлення тощо;

  • розсилання інформаційних та промо-повідомлень користувачам, разом з персональними пропозиціями;

  • можливість інтеграції з базою даних компанії для висвітлення інформації щодо замовлення, суми платежу чи бонусів за програмою лояльності;

  • можливість формування рахунків для оплати через MonoPay;

  • перемикання на чат з оператором при виборі відповідної категорії;

  • можливість обмінюватися з клієнтами зображеннями, файлами та емодзі для більш персоналізованого спілкування та швидкого вирішення конкретних запитів;

  • вибір мови спілкування – для багатомовної служби підтримки;

  • можливість замовити дзвінок від компанії у зручний для клієнта час;

  • опції Text-to-Speech та Speech-to-Text для повідомлень;

  • чат на сайті у брендовій колористиці компанії з підтримкою reCaptcha для захисту від ботів;

  • можливість для клієнтів оцінити сервіс чат-бота та написати розлогий відгук;

  • статистика взаємодії з клієнтами з можливістю побудови аналітичних дашбордів.


Опція замовлення зворотного дзвінка прямо у чат-боті

Наявність розумних чат-ботів у різних каналах комунікації свідчить про клієнтоорієнтованість компанії, демонструє турботу про своїх споживачів та показує здатність бренду відповідати викликам часу. Компанія Webitel надає послуги у розробці чат-ботів та чат-платформ з широким функціоналом з урахуванням усіх потреб вашої організації. Давайте розглянемо приклади використання чат-ботів для різних сфер бізнесу:


  • Банки

Для банків доцільно створити загальну чат-платформу, з можливістю вибору категорії взаємодії, наприклад: для клієнтів, працівників чи партнерів. Або ж – реалізувати окремого чат-бота для кожного з перелічених напрямків. За допомогою чат-бота клієнти легко зможуть довідатися про стан і рух коштів за рахунком, замовити довідки чи виписки, дізнатися дату і суму платежу за кредитом, оновити свої дані чи збільшити кредитний ліміт – усе це у зручний для себе час і без відвідування відділень банку. Окремий чат-канал для працівників дозволить оперативно інформувати про основні події та нововведення банку, зміни у законодавстві, а також збирати зворотній зв’язок від колег та надавати їм допомогу у разі потреби.

  • МФО та фінансові компанії

Чат-бот може стати справжнім віртуальним помічником для фінансових організацій та сервісів мікрокредитування при взаємодії з клієнтами. Адже всього у кілька кліків споживач матиме змогу залишити заявку на отримання кредиту, дізнатися суму платежу, оформити пролонгацію чи взяти участь в акційній пропозиції від МФО. Асистент у смартфоні оперативно підкаже клієнтам способи повернення позики та відповість на усі запитання щодо кредиту. Чат-бот дозволить організаціям автоматизувати спілкування з позичальниками і бути завжди на зв’язку, не витрачаючи при цьому зайвих ресурсів.

  • Страхові компанії

Завдяки деталізованому меню чат-бот страхової компанії може надавати існуючим клієнтам інформацію про страхові внески, платежі чи виплати за страховим договором. А потенційних клієнтів – інформувати про умови страхування життя, майна, урожаю та пенсійного забезпечення, визначати орієнтовну суму автоцивілки та каско з урахуванням усіх даних про авто та власника або ж записувати конкретний запит користувача для подальшого опрацювання відповідним департаментом.

  • Інтернет-магазини

Легко відстежити статус замовлення, отримати консультацію чи скористатися акційними пропозиціями продавця без зайвих переходів допоможе клієнтам чат-бот для інтернет-магазину. Залежно від потреб учасника ринку e-commerce наша компанія може реалізувати чат-платформи будь-якого рівня складності, в т.ч. і з переліком популярних/акційних товарів, персональними пропозиціями, з урахуванням програми лояльності та наявних логістичних рішень.

  • Туристичні компанії

Розуміємо, що туристична галузь зараз переживає нелегкий період. Та все ж ми щиро віримо, що невдовзі настане час, коли ми знову вільно подорожуватимемо нашою неймовірною Україною та усіма дружніми до неї країнами. А наша компанія залюбки долучиться до сервісів, що допоможуть тур-фірмам взаємодіяти з клієнтами ще зручніше.

Саме тому ми вважаємо, що створення чат-бота для інформування про гарячі тури, нововведення туристичного ринку або ж підбір туру відповідно до бюджету і запитів замовника – це чудовий спосіб залучення нових та підтримки існуючих клієнтів. Споживачі оперативно отримують усю необхідну інформацію, без необхідності довгого очікування на телефонній лінії, що підвищує лояльність клієнтів і збільшує шанси звернутися саме до вашої компанії. Більше того, завдяки аналізу отриманих запитів ви зможете визначити пріоритетні для замовників напрямки і підготувати привабливі туристичні пропозиції, що вигідно вирізнятимуть вашу фірму від конкурентів.

  • Сервіси оренди житла та агентства нерухомості

Незалежно від того, чи ваша компанія надає свої послуги в Україні чи за кордоном, чат-бот з пошуку житла допоможе знайти нових вдячних клієнтів. Залежно від ваших запитів, компанія Webitel допоможе втілити обширний функціонал для вашого сервісу: вибір міста, вибір категорії житла (готельний номер, апартаменти, квартира, кімната), вибір періоду оренди тощо.

  • Державні підприємства, служби та сервіси

Повідомити показники, описати проблему чи довідатись про перелік документів для оформлення послуг легко допоможуть чат-боти. Клієнтам не доведеться витрачати час на зайве відвідування державних установ чи очікування на лінії, адже чат-бот зможе надати усю інформацію оперативно та чітко.


  • Волонтерські проєкти

Наша компанія має досвід у реалізації чат-ботів для психологічної підтримки, гуманітарної допомоги громадянам, логістики та пошуку прихистку для переселенців з України за кордоном. Усі проєкти мали 2 основних напрямки: «потребую допомоги» та «можу допомогти», кожен з яких був поділений на відповідні категорії. Відтак кожна особа могла залишити запит, який автоматично заносився у централізовану систему та опрацьовувався залученими працівниками. Чат-боти допомогли волонтерам позбутися хаотичних рухів, дозволили систематизувати зібрану інформацію, згрупувати запити та адресно надавати допомогу, повністю використовуючи наявні ресурси.

  • Чат-боти для малих підприємств

Для численних бізнес-ідей фізичних осіб та приватних підприємств, як-от: СТО, служб доставки, сервісів оренди, логістичних перевезень, служб охорони, салонів краси, медичних центрів, стоматологічних клінік, фітнес-студій та будь-яких інших приватних практик – завжди знайдеться спосіб автоматизувати взаємодію з клієнтами за допомогою чат-ботів. Не виходячи з дому, споживачі зможуть дізнатися умови обслуговування чи графік роботи, здійснити запис чи отримати інформацію про нові пропозиції компанії. Замовляйте консультацію – і ми обов’язково допоможемо втілити ваші задуми в реальність.

 


7 переглядів0 коментарів

Komentarze


bottom of page