Чат-боти – чудове рішення для будь-якої галузі бізнесу, щоб завжди залишатися на зв’язку зі своїми клієнтами, працівниками та підписниками. Основні його переваги – зручність, мобільність і відносно швидкий термін реалізації. За даними дослідження компанії Gartner, сервіси самообслуговування, до яких належать і чат-боти, є одним із головних цьогорічних трендів у клієнтській підтримці.
Замовлення чат-ботів для бізнесу у наш час особливо актуальне, адже дає можливість компаніям автоматизувати спілкування з клієнтами, при цьому підвищуючи лояльність до бренду та фінансові результати. За статистикою Webitel, протягом останніх двох років близько 70 % клієнтів, окрім підключення телефонії і комунікаційних сервісів для контакт-центрів, виявляли зацікавлення у розробці чат-ботів для своєї компанії та планують запуск сервісу найближчим часом.
Давайте спробуємо разом розібратися в особливостях сучасних чат-ботів і платформ? Якщо узагальнити – це сервіс автоматизованої комунікації, що дозволяє оперативно обмінюватися інформацією між користувачами та компанією у чаті на сайті, у соцмережах та будь-якому месенджері: Viber, WhatsApp, Telegram, FB Messenger. Завдяки інтерактивному меню, списку з випадними кнопками або аналізу тексту за ключовими словами чат-бот надає користувачеві швидку відповідь на його запит. Паралельно сервіс збирає статистику про популярні категорії серед споживачів та особливості взаємодії. Ця інформація буде корисною для аналітиків та маркетологів компанії, щоб у подальшому підготувати для клієнтів релевантні пропозиції.
Чат-боти дозволяють компаніям бути цілодобово на зв’язку зі своїми клієнтами та легко вирішувати їхні запити через улюблений канал комунікації. Віртуальний помічник є ефективним доповненням для контакт-центру, дозволяючи побудувати омніканальну взаємодію зі споживачами та одночасно оптимізувати ресурси компанії.
Можливості та переваги сучасних чат-ботів для бізнесу:
швидка імплементація та бізнес-ефективність сервісу;
комунікація з клієнтами 24/7 у всіх можливих каналах зв’язку: Viber, WhatsApp, Telegram, FB Messenger, Instagram, чат на сайті. Таким чином, клієнти мають доступ до бренду у будь-який час та вільні обирати комфортний спосіб спілкування;
зручний вибір категорії запиту для користувачів. Функціонал чат-бота дозволяє створювати групи запитів з численними підкатегоріями та посиланнями на відповідні сторінки на сайті компанії, форми замовлення тощо;
розсилання інформаційних та промо-повідомлень користувачам, разом з персональними пропозиціями;
можливість інтеграції з базою даних компанії для висвітлення інформації щодо замовлення, суми платежу чи бонусів за програмою лояльності;
можливість формування рахунків для оплати через MonoPay;
перемикання на чат з оператором при виборі відповідної категорії;
можливість обмінюватися з клієнтами зображеннями, файлами та емодзі для більш персоналізованого спілкування та швидкого вирішення конкретних запитів;
вибір мови спілкування – для багатомовної служби підтримки;
можливість замовити дзвінок від компанії у зручний для клієнта час;
опції Text-to-Speech та Speech-to-Text для повідомлень;
чат на сайті у брендовій колористиці компанії з підтримкою reCaptcha для захисту від ботів;
можливість для клієнтів оцінити сервіс чат-бота та написати розлогий відгук;
статистика взаємодії з клієнтами з можливістю побудови аналітичних дашбордів.
Наявність розумних чат-ботів у різних каналах комунікації свідчить про клієнтоорієнтованість компанії, демонструє турботу про своїх споживачів та показує здатність бренду відповідати викликам часу. Компанія Webitel надає послуги у розробці чат-ботів та чат-платформ з широким функціоналом з урахуванням усіх потреб вашої організації. Давайте розглянемо приклади використання чат-ботів для різних сфер бізнесу:
Банки
Для банків доцільно створити загальну чат-платформу, з можливістю вибору категорії взаємодії, наприклад: для клієнтів, працівників чи партнерів. Або ж – реалізувати окремого чат-бота для кожного з перелічених напрямків. За допомогою чат-бота клієнти легко зможуть довідатися про стан і рух коштів за рахунком, замовити довідки чи виписки, дізнатися дату і суму платежу за кредитом, оновити свої дані чи збільшити кредитний ліміт – усе це у зручний для себе час і без відвідування відділень банку. Окремий чат-канал для працівників дозволить оперативно інформувати про основні події та нововведення банку, зміни у законодавстві, а також збирати зворотній зв’язок від колег та надавати їм допомогу у разі потреби.
МФО та фінансові компанії
Чат-бот може стати справжнім віртуальним помічником для фінансових організацій та сервісів мікрокредитування при взаємодії з клієнтами. Адже всього у кілька кліків споживач матиме змогу залишити заявку на отримання кредиту, дізнатися суму платежу, оформити пролонгацію чи взяти участь в акційній пропозиції від МФО. Асистент у смартфоні оперативно підкаже клієнтам способи повернення позики та відповість на усі запитання щодо кредиту. Чат-бот дозволить організаціям автоматизувати спілкування з позичальниками і бути завжди на зв’язку, не витрачаючи при цьому зайвих ресурсів.
Страхові компанії
Завдяки деталізованому меню чат-бот страхової компанії може надавати існуючим клієнтам інформацію про страхові внески, платежі чи виплати за страховим договором. А потенційних клієнтів – інформувати про умови страхування життя, майна, урожаю та пенсійного забезпечення, визначати орієнтовну суму автоцивілки та каско з урахуванням усіх даних про авто та власника або ж записувати конкретний запит користувача для подальшого опрацювання відповідним департаментом.
Інтернет-магазини
Легко відстежити статус замовлення, отримати консультацію чи скористатися акційними пропозиціями продавця без зайвих переходів допоможе клієнтам чат-бот для інтернет-магазину. Залежно від потреб учасника ринку e-commerce наша компанія може реалізувати чат-платформи будь-якого рівня складності, в т.ч. і з переліком популярних/акційних товарів, персональними пропозиціями, з урахуванням програми лояльності та наявних логістичних рішень.
Туристичні компанії
Розуміємо, що туристична галузь зараз переживає нелегкий період. Та все ж ми щиро віримо, що невдовзі настане час, коли ми знову вільно подорожуватимемо нашою неймовірною Україною та усіма дружніми до неї країнами. А наша компанія залюбки долучиться до сервісів, що допоможуть тур-фірмам взаємодіяти з клієнтами ще зручніше.
Саме тому ми вважаємо, що створення чат-бота для інформування про гарячі тури, нововведення туристичного ринку або ж підбір туру відповідно до бюджету і запитів замовника – це чудовий спосіб залучення нових та підтримки існуючих клієнтів. Споживачі оперативно отримують усю необхідну інформацію, без необхідності довгого очікування на телефонній лінії, що підвищує лояльність клієнтів і збільшує шанси звернутися саме до вашої компанії. Більше того, завдяки аналізу отриманих запитів ви зможете визначити пріоритетні для замовників напрямки і підготувати привабливі туристичні пропозиції, що вигідно вирізнятимуть вашу фірму від конкурентів.
Сервіси оренди житла та агентства нерухомості
Незалежно від того, чи ваша компанія надає свої послуги в Україні чи за кордоном, чат-бот з пошуку житла допоможе знайти нових вдячних клієнтів. Залежно від ваших запитів, компанія Webitel допоможе втілити обширний функціонал для вашого сервісу: вибір міста, вибір категорії житла (готельний номер, апартаменти, квартира, кімната), вибір періоду оренди тощо.
Державні підприємства, служби та сервіси
Повідомити показники, описати проблему чи довідатись про перелік документів для оформлення послуг легко допоможуть чат-боти. Клієнтам не доведеться витрачати час на зайве відвідування державних установ чи очікування на лінії, адже чат-бот зможе надати усю інформацію оперативно та чітко.
Волонтерські проєкти
Наша компанія має досвід у реалізації чат-ботів для психологічної підтримки, гуманітарної допомоги громадянам, логістики та пошуку прихистку для переселенців з України за кордоном. Усі проєкти мали 2 основних напрямки: «потребую допомоги» та «можу допомогти», кожен з яких був поділений на відповідні категорії. Відтак кожна особа могла залишити запит, який автоматично заносився у централізовану систему та опрацьовувався залученими працівниками. Чат-боти допомогли волонтерам позбутися хаотичних рухів, дозволили систематизувати зібрану інформацію, згрупувати запити та адресно надавати допомогу, повністю використовуючи наявні ресурси.
Чат-боти для малих підприємств
Для численних бізнес-ідей фізичних осіб та приватних підприємств, як-от: СТО, служб доставки, сервісів оренди, логістичних перевезень, служб охорони, салонів краси, медичних центрів, стоматологічних клінік, фітнес-студій та будь-яких інших приватних практик – завжди знайдеться спосіб автоматизувати взаємодію з клієнтами за допомогою чат-ботів. Не виходячи з дому, споживачі зможуть дізнатися умови обслуговування чи графік роботи, здійснити запис чи отримати інформацію про нові пропозиції компанії. Замовляйте консультацію – і ми обов’язково допоможемо втілити ваші задуми в реальність.
Comments