top of page
  • Webitel

Клієнтський сервіс для BNPL


Клієнтський сервіс для провайдерів короткого розтермінування

BNPL (абревіатура від англ. “Buy now, pay later”) – вид короткотермінового фінансування, при якому покупець може отримати товар вже, а оплатити його кількома рівними частинами або однією протягом визначеного періоду часу. Як правило, пропонується як один із видів оплати при замовленні товарів на сайтах. BNPL набирає обертів у світі. Найбільшою популярністю користується у споживачів зі Швеції, Німеччині, Норвегії, Фінляндії, Данії та США. В Україні таку опцію пропонують найбільші гравці банківського сектору та необанки. Згідно з даними сервісу Statista, у 2021 році обсяг глобальних транзакцій, здійснених у сегменті e-commerce за допомогою цього методу оплати, склав близько 120 млрд американських доларів і продовжить зростати у найближчих 5 років.


Компанії, що пропонують опцію BNPL, співпрацюють з одного боку з продавцями товарів і послуг, а з іншого - з покупцями. При цьому, від покупця необхідно обмаль рухів для оформлення оплати частинами, тому сервіс дуже зручний для споживачів. Для продавців він не менш зручний, адже вони отримують одразу усю суму за товар. Труднощі і запитання можуть виникати при заміні чи поверненні товарів. У таких випадках клієнтська підтримка – незамінна, адже дозволить вирішити типові й проблемні звернення споживачів або звести їх мінімуму, якщо, для прикладу, працівники допомагатимуть клієнтам у виборі товару та забезпечуватимуть докладною інформацією про параметри та характеристики продуктів.


З ростом клієнтів BNPL-провайдерів зростатиме і потреба в ресурсах клієнтської підтримки. Сервіси Webitel дозволяють опрацьовувати сотні тисяч вхідних та вихідних дзвінків і чатів щодня в повністю автоматизованому (без участі операторів) та комбінованому режимі (при потребі дзвінок/чат переадресовується на вільного оператора). Компанії також можуть замовити сервіс авторизації клієнтів за допомогою дзвінка для доступу останніх до особистого кабінету. Або ж скористатись автоінформуванням з нагадуванням про платіж. Команда Webitel допоможе підібрати та налаштувати функціонал для служби підтримки у такий спосіб, щоб комунікація клієнтів з вашим брендом була зручною, конструктивною і залишала лише позитивні враження.


65 переглядів0 коментарів

Comments


bottom of page