Розпочинаємо рік з оновлення платформи! У версії 23.12 традиційно підготували для вас новинки і вдосконалення функціоналу. Хочемо потішити вас першою версією мобільного SDK та портальних користувачів. Відтепер ваші користувачі можуть ініціювати дзвінки та чати із зовнішніх джерел. Також в новому релізі з’явилася можливість телефонувати прямо з віджету на сайті через функціонал онлайн-дзвінка. Ця опція доступна для усіх сучасних браузерів.
У розділі History, крім традиційних фільтрів, для зручності користувачів ми реалізували пошук за змінними. Оновлень зазнав також розділ CRM. Ми вдосконалили карточку клієнта: розширили можливості пошуку та функціонал роботи з контактами під час дзвінка.
Наступною цікавинкою релізу стала темна тема для всіх додатків та повне оновлення стилів інтерфейсів. Також ми додали підтримку MonoPay. Тепер ви маєте можливість інтегрувати у власні чат-боти та дзвінки формування рахунків з допомогою Monobank. Керування рахунками і вибір способу їх надсилання клієнтам здійснюється за допомогою функціоналу Flow Manager.
Ще з новенького у версії 23.12:
підтримка розпізнавання та генерації аудіо з тексту для чат-ботів;
покращення підтримки вихідних повідомлень у Facebook та Viber;
підтримка barcode – для різноманітних програм лояльності;
покращення інтенсивності набору предиктивного дайлера;
оновлення розділу Конфігурації, що дозволяє здійснювати доменні налаштування системи.
Додатково попрацювали над удосконаленням усіх додатків та загальним оновленням безпеки.
Дякуємо команді за роботу, а клієнтам – за коментарі та побажання, що допомагають нам щоразу вдосконалювати платформу Webitel і підлаштовувати функціонал до сучасних потреб і викликів контакт-центрів.
Comments