Вітаємо, друзі! Поспішаємо повідомити про оновлення платформи Webitel. У версії 24.02 наша команда сконцентрувалась над удосконаленням роботи існуючих сервісів. Перш за все, покращення торкнулися розділу Admin, що відповідає за глобальні налаштування контакт-центру. Це і можливість підключення робочого Email для користувачів MS Outlook завдяки авторизації OAuth2, і налаштування додаткових умов роботи в вихідні чи нестандартні дні за допомогою сервісу Календар, і покращення роботи імпорту з CSV.
Змін зазнав також і розділ Workspace: ми повністю оновили сторінку для роботи з дзвінками, чатами та завданнями, вдосконалили механізм опрацювання пропущених дзвінків, оновили статуси користувачів у вікні пошуку та покращили візуальне представлення змінних у Markdown розмітці. Головна сторінка стала більш інформативною – ілюструє поточні дзвінки, чати, завдання, динамічні змінні, приналежність до команд та обслуговування черг кожного конкретного оператора. А найголовніше – тепер Workspace можна завантажити окремо як повноцінний додаток! Застосунок сумісний з усіма операційними системами, тож запрошуємо користуватися.
У новому релізі ми також врахували коментарі клієнтів та колег і попрацювали над вдосконаленням сервісів Audit, Contacts, Logging та History. Традиційно покращили локалізацію додатку, оновили безпекові характеристики і додали нові опції до улюбленого конструктора Flow Manager: перевірку коректності коду у додатку Custom Code та попередження про незбережену схему у коді.
А тепер переходимо до новинок функціоналу! Ми щоразу вдосконалюємо наші голосові сервіси, щоб замовники Webitel мали можливість ефективно взаємодіяти з клієнтами й досягати вагомих результатів з мінімальною залученістю людських ресурсів. Отож, оновлена версія платформи отримала підтримку AI Text-To-Speech від ElevenLabs. Це означає ще більше свободи у налаштуванні голосових сервісів відповідно до потреб кожної компанії.
Наступне нововведення – підтримка reCAPTCHA у чаті на сайті для захисту від ботів. І ще з новенького: довідник "Глобальні змінні", що дозволяє зберігати ключ-значення у відкритому або зашифрованому вигляді для подальшого використання у маршрутизації. Запрошуємо до контакту, і наші фахівці детально розкажуть, як найкраще скористатись новим функціоналом для продуктивної роботи вашого контакт-центру.
Comments