Друзі, зустрічайте грандіозне оновлення платформи Webitel! У релізі v.23.07 підготували для вас понад 30 нововведень для розширення функціоналу контакт-центру. Серед найголовніших змін:
можливість розподіляти на операторів дзвінки і чати одночасно з відповідними налаштуваннями максимальної кількості чатів на 1 оператора. З такою опцією гарантоване зростання продуктивності контакт-центру та кількості опрацьованих запитів службою підтримки;
можливість групової роботи з компетенціями операторів: на 1 системній вкладці ви можете легко налаштовувати навички і рівень володіння ними для багатьох агентів водночас;
нові HTTP Rest API для роботи з історією чатів та додаванням змінних до вже завершеного дзвінка. Так ви отримуєте більше інструментів для пошуку потрібної інформації та управління комунікаціями з клієнтами;
підтримка зовнішніх сервісів аутентифікації за протоколом OpenID Connect, зокрема синхронізація даних з сервісами Microsoft Azure та Active Directory, а також можливість входу в систему за допомогою Google та Facebook;
можливість задавати інтенсивність набору предиктивного дайлера;
нові дашборди для сервісу Аудитор.
Також ми оновили вікно аутентифікації для зручності користувачів та додали кілька нових важливих команд для конструктора Flow. Покращили алгоритми роботи з групами ресурсів для більш рівномірного розподілу навантаження на вільні лінії. Вдосконалили розпізнавання автовідповідачів, додавши опцію VAD (визначення активності голосу) до нашого механізму AI AMD. Також користувачі платформи отримали можливість працювати з голосовими сервісами Google Speech на додаток до Microsoft.
Повний перелік оновлень релізу та їх прикладні можливості дізнавайтеся у вашого менеджера. Як завжди, запрошуємо вас активно тестувати й коментувати зміни. А ми у свою чергу обіцяємо й надалі вас тішити регулярними оновленнями та розширеннями функціоналу платформи.
留言