top of page

Брендований чат на сайті: підкресліть професійність й унікальність вашої компанії

  • Webitel
  • 23 години тому
  • Читати 2 хв
Брендований чат на сайті від Webitel


Впізнаваності бренду можна досягати різними способами: веб-сайт у корпоративній стилістиці, брендовані рекламні матеріали, оформлення точок продажу у фірмовій кольоровій гамі, стильна сувенірна продукція на згадку від компанії. Зі свого боку, ми пропонуємо додати один із фінальних штрихів до вашої корпоративної естетики: розробити брендований чат на сайті.


Ви можете налаштувати безліч параметрів, щоб веб-чат відповідав вашим очікуванням: встановити логотип компанії, обрати корпоративну колористику, мову спілкування, форму і розміри кнопок, шаблони привітання з клієнтом. Ви також можете самостійно ініціювати діалог, коли клієнт відвідує ваш сайт або через деякий час його перебування на сайті. Для захисту веб-чату від ботів ми передбачили опцію reCaptcha.


Параметри налаштування веб-чату від Webitel
Параметри налаштування веб-чату

При натисканні іконки чату клієнтом (або автоматичного відкривання при відповідних налаштуваннях) – відкривається діалогове вікно чат-бота з привітанням і меню. У пунктах меню можна розмістити будь-яку інформацію, що стосується послуг компанії: контакти, графік роботи, адреси магазинів, акційні пропозиції, групи товарів тощо. При виборі певної категорії чи підкатегорії, система спрямовує клієнта на відповідну цільову сторінку або надає потрібну інформацію безпосередньо у чаті. Клієнт також може обрати опцію “З'єднати з оператором”, тоді система направляє чат клієнта на вільного оператора. Про те, як відбувається опрацювання запитів клієнтів з різних каналів, можна дізнатися з нашого тематичного матеріалу за посиланням.


Приклад чат-бота на сайті від Webitel
Приклад чат-бота на сайті від Webitel

Можливості і переваги веб-чату від Webitel:

  • Надсилання текстових повідомлень, зображень, аудіо і відеоповідомлень;

  • Можливість для клієнта запланувати дзвінок на зручну дату і час;

  • Можливість встановити ім'я і фото (зображення) для оператора;

  • Формування рахунків Monopay на оплату кредитних платежів, авансів, оплати за товар;

  • Підтримка розпізнавання та генерації аудіо з тексту для чат-ботів;

  • Історія комунікації по кожному клієнту;

  • Статистика та аналітика;

  • Системні можливості шифрування чатів;

  • Chat AI – можливість налаштувати розумного бота, що комунікуватиме з клієнтом, спираючись на підключену модель машинного навчання.


Планування дзвінка до клієнта в інтерфейсі веб-чату
Планування дзвінка до клієнта в інтерфейсі веб-чату

Також є можливість додати до кнопки чату альтернативні канали зв'язку для клієнта: Telegram, Viber, WhatsApp, Messenger, Email. Окремо хочемо виділити можливість встановлення віджету для веб-сайту для замовлення чи здійснення дзвінка, що підтримує технологію WebRTC. Система самостійно перевірить, чи працює мікрофон. Доступний для роботи у всіх сучасних браузерах, у тому числі й Safari.


Поруч із традиційною телефонією та електронною поштою, обираючи також брендований чат на сайті, чат-боти у месенджерах і додатках компанії та віджет дзвінка для сайту, ви створюєте для своїх клієнтів і потенційних замовників справжню омніканальність, доступність і зручність комунікації.

Коментарі


bottom of page