Можливості додатку Workspace для роботи операторів із дзвінками та чатами у контакт-центрі
- Webitel
- 2 години тому
- Читати 5 хв

Платформа Webitel пропонує клієнтам надійну програмну архітектуру для побудови контакт-центру та масштабування бізнесу й численні сервіси та інструменти для його ефективного функціонування. Сьогодні хочемо зупинитись детальніше на одному з базових сервісів платформи - додатку Workspace та його можливостях.
Workspace - комфортне та інтуїтивне середовище для роботи операторів контакт-центру із вхідними та вихідними дзвінками, повідомленнями з месенджерів, сайту та електронної пошти, відгуками та запитами клієнтів із різних додатків. Одна з найбільших переваг додатку Workspace - можливість агентові працювати в єдиному вікні, приймаючи і здійснюючи дзвінки і чати, без необхідності перемикання між численними сервісами і системами. Налаштування платформи дозволяють виводити всю необхідну для оператора інформацію (наприклад, дані з CRM, контакти магазинів, довідкову інформацію тощо) безпосередньо на екран додатку.

Головний екран Workspace містить робочу область та інформаційну панель, яка ілюструє:
кількість прийнятих, пропущених і здійснених дзвінків та чатів. Важливим параметром є облік пропущених дзвінків і можливість повторно зателефонувати абонентові, що дозволяє зафіксувати й опрацювати 100% звернень клієнтів. Після передзвону до клієнта, запис видаляється зі вкладки пропущених дзвінків;
кількість і типи доручених завдань;
статус оператора (онлайн, офлайн, пауза), загальний час у системі та перервах (обідня, технічна та ін.);
перемикачі світла/темна тема екрану;
закріплених супервізора та аудитора. Супервізор керує роботою операторів, тоді як аудитор - оцінює дзвінки і рівень обслуговування;
назву команди/команд, до якої належить конкретний оператор. Формування і розподілення команд, створення і присвоєння компетенцій операторів налаштовуються попередньо в розділі Admin. Також доступ до налаштувань професійних навичок оператора має супервізор, який закріплений за ним;
рейтинг оператора, визначений на основі зазначеної кількості оцінюваних дзвінків. Проводити комплексну оцінку дзвінків і роботи операторів дозволяє додаток Audit.
З головного екрану Workspace агент може перейти в інші застосунки платформи Webitel або ж на сторінку персональних налаштувань. Для зручності користувачів ми розробили кілька версій додатку, тож Workspace можна користуватися у десктопній версії, у браузері, а також у мобільному застосунку для Android та iOS. Детальніше про можливості мобільних додатків Webitel - за посиланням.
Залежно від розміру і завдань контакт-центру, від чисельності операторів та їх штату (постійні чи тимчасові працівники), режиму роботи служби підтримки може змінюватися потреба в організації робочого часу. Для таких випадків ми передбачили два види ліцензій для операторів: іменну - видану для конкретного оператора, та конкурентну - з прив'язкою до робочого місця. Конкурентні ліцензії чудово підійдуть для контакт-центрів зі змінним графіком, наприклад: з ранку до обіду в системі працює один оператор, з обіда до вечора - інший, під однією ліцензією.
Робота операторів зі дзвінками
Залежно від попередніх налаштувань платформи і обраних правил маршрутизації агенти можуть приймати лише дзвінки з черг, лише внутрішні дзвінки (дзвінки від інших операторів та співробітників компанії), вхідні дзвінки з гарячої лінії, сайту, додатку та інших джерел, лише чати або всі види дзвінків і чатів.

Функціональні можливості для оператора під час роботи з дзвінками:
приймання внутрішніх вхідних дзвінків (телефонія між працівниками і відділами компанії), вхідних дзвінків із гарячої лінії, сайту, додатку компанії та дзвінки з черг (заздалегідь сформованих списків обдзвону) і дайлерів;
здійснення дзвінків вручну або з автоматичним розподіленням відповідно до завантажених списків контактів;
утримання, консультативне переведення дзвінків і режим конференції. Для моніторингу рівня обслуговування клієнтів конкретним оператором до дзвінка може приєднуватися супервізор в режимі слухача або "суфлера". Детальніше про моніторинг дзвінків і роботи операторів розповідаємо в окремій статті;
перегляд історії дзвінків (дата, час, тривалість, тип дзвінка), опрацьованих даним оператором;
розширений пошук та перегляд внутрішніх користувачів системи і контактів та інформації, пов'язаної з ними, а також можливість створити новий контакт, якщо комунікація з абонентом проводиться вперше;

можливість додати номер абонента в чорний список;
можливість поставити роботу на паузу і вказати причину перерви;
можливість налаштувати звукові та пуш-повідомлення для інформування про вхідний дзвінок/чат і їх завершення;
можливість встановити та змінити рингтон на вхідний дзвінок;
можливість запускати діалогові вікна зі службовою інформацією або інформацією з зовнішніх джерел безпосередньо з робочого місця оператора;
можливість самостійно призначати собі завдання, як-от опрацювання специфічних запитів клієнтів, додаткових контактів з клієнтами, уточнень, обробку викликів і коментарів. До речі, можливості платформи Webitel дозволяють автоматизувати більшість процесів контакт-центру. Один із цікавих кейсів компанії, який ви можете реалізувати самостійно із програмними засобами Webitel - автоматичне опрацювання відгуків Google;

Ми у Webitel - за продуктивну комунікацію з клієнтами, тому передбачили опцію "Обробка задачі", яка дозволяє зберігати резюме звернень клієнтів і використовувати цю інформацію при повторному контакті. Як це працює? Під час дзвінка чи чату на екрані в оператора у правій робочій області з'являється діалогове вікно з формою постобробки для запису короткого підсумку розмови з подальшим збереженням результатів у CRM-системі і можливих наступних дій стосовно клієнта: є можливість запланувати дзвінок у визначені дату і час, надіслати E-mail, повідомлення, прикріпити файл тощо.

З використанням нашого графічного конструктора Flow Manager і при відповідних налаштуваннях - після закінчення діалогу з клієнтом оператор може взаємодіяти зі складнішою динамічною формою, яка дозволяє виводити на екран будь-яку необхідну для агента інформацію відповідно до завдань контакт-центру. Завдяки такому функціоналу оператори під час спілкування з клієнтами мають змогу проводити різноманітні опитування, класифікувати звернення, визначати зацікавленість клієнта у продуктах чи сервісах компанії та надавати більш професійні консультації.

Робота операторів із чатами у контакт-центрі
Можливості середовища Workspace при роботі з чатами схожі до дзвінків, проте мають і свої особливості. В першу чергу - це різноманітність текстових каналів комунікації, які можна звести до одного центру опрацювання запитів клієнтів. Уся інформація з електронної пошти, текстових повідомлень і чат-ботів у Viber, WhatsApp, Telegram, Facebook Messenger, Instagram, на сайті та у додатку компанії надходить у вигляді черги запитів на опрацювання вільним операторам. При цьому під час активного чату агент бачить усю історію комунікацій з даним клієнтом, незалежно від того, хто раніше з ним спілкувався.

Функціональні можливості Workspace для оператора при роботі з чатами:
приймання чату, комунікація з клієнтом, переведення чату на іншого оператора, закриття чату;
перегляд і прослуховування аудіо- й відеоповідомлень від клієнта;
інструмент "Швидкі відповіді" - попередньо налаштовані шаблони відповідей, які оператор може вибрати зі списку і надіслати клієнту з можливістю редагування. Шаблони для швидких відповідей налаштовуються заздалегідь в секції Довідники додатку Admin;
запис результатів розмови у формі постобробки по аналогії до дзвінків та планування наступних завдань, пов'язаних з клієнтом: передзвонити у визначений час, надіслати повідомлення, електронного листа, посилання тощо;
надсилання мультимедійних файлів і використання емодзі;
перегляд історії комунікацій з клієнтом з різних каналів та історії взаємодії з чат-ботами;
можливість поставити роботу на паузу і вказати причину перерви;
можливість самостійно призначити собі чати для опрацювання.

Робота із завданнями
Ще один із цікавих напрямів роботи операторів є опрацювання завдань. Завдання можна погрупувати за категоріями і створити для кожної категорії окрему чергу завдань (для прикладу, опрацювання повідомлень електронної пошти з сайту та контакт-центру, відгуків і коментарів з різних майданчиків тощо), які будуть розподілятися між операторами відповідно до попередньо налаштованих схем маршрутизації.

Додаткові можливості
Цікавими опціями, реалізованими на платформі Webitel, які впливають на робочі процеси операторів є:
можливість операторами приймати дзвінки з вхідної і вихідної лінії та опрацьовувати чати одночасно - опція Enable omnichannel. Цей функціонал точно підійде досвідченим операторам, які достатньо довго працюють в контакт-центрі, люблять виклики і мультизадачність;
можливість з'єднувати клієнта кожного разу з оператором/менеджером, з яким той спілкувався раніше - опція Sticky ("Липкість"). Як ймовірна перевага такого функціоналу - бонус до лояльності клієнта до компанії;
можливість для оператора самостійно обирати з черг дзвінки та чати для подальшого обслуговування - опція Manual distribution або ж Ручне розподілення;
можливість встановити фото профілю і налаштувати особисте привітання оператора - це сприяє більш персоналізованому спілкуванню з клієнтами і підвищує їхню довіру й лояльність до компанії;
можливість налаштувати динамічні форми й змінні та тригери - процеси, які допомагають при консультації клієнтів або запускають певний сценарій взаємодії після комунікації з клієнтом.

Ми впевнені, висока продуктивність операторів, ефективність виконання завдань і гарний рівень обслуговування клієнтів починається з комфортного робочого місця агента, в якому зібрані найважливіші інструменти і сервіси, в якому потрібна інформація завжди під рукою, в якому все можна налаштувати відповідно до персональних вподобань. Саме таким, зручним, сучасним, гнучким і з увагою до деталей, ми створили додаток Workspace для роботи операторів. Спробуйте і ви протестувати наш додаток - замовляйте демо для свого контакт-центру і діліться враженнями :)



Коментарі