Комунікація з контакт-центром в 1 клік: підтримка онлайн-дзвінків і чатів у вашому мобільному застосунку
- Webitel
- 45 хвилин тому
- Читати 2 хв

Якщо ваша компанія вже має мобільні застосунки для Android та iOS, ми пропонуємо розширити їхні можливості: додати підтримку вбудованих дзвінків і чатів для комунікації клієнтів з вашим контакт-центром. Окрім перегляду товарів, послуг, акційних пропозицій вашої компанії, даних в особистому кабінеті та іншої інформації, клієнт може написати в чат чи подзвонити на гарячу лінію безпосередньо з інтерфейсу вашого додатку. Клієнтові не потрібно виходити з додатку, заходити на сайт і шукати потрібні контакти. Із вбудованими у мобільний застосунок дзвінками і чатами, комунікація клієнта із контакт-центром відбувається всього в один клік. Давайте розглянемо, як це працює.
Webitel Mobile SDK – технологія, яка дозволяє вбудовувати чати і дзвінки у ваш мобільний додаток. Webitel надає бібліотеки даних, які інтегруються з мобільним застосунком компанії. Відтак, усі запити клієнтів з додатку потрапляють в окрему чергу контакт-центру і розподіляються між вільними операторами у вигляді вхідних дзвінків і чатів у робочому середовищі Workspace. Ви можете створити окрему команду для обслуговування дзвінків і чатів клієнтів з мобільного застосунку або доручити обслуговування таких запитів основній команді, попередньо налаштувавши схеми маршрутизації (сценарії обслуговування) та пріоритет для кожного виду завдання. Детальніше про сценарії обслуговування - за посиланням.
Можливості при онлайн-дзвінках з мобільного додатку:
ініціація дзвінка клієнтом
утримання дзвінка
опції голосного зв'язку та мікрофона
надсилання сигналів DTMF при попередньо налаштованому сервісі IVR.
Під час розмови з клієнтом оператор може запланувати різноманітні подальші завдання, пов'язані з даним клієнтом: зателефонувати у визначену дату та час, надіслати інформацію на електронну пошту, оформити замовлення тощо.
Можливості чатів, інтегрованих з мобільним застосунком:
надсилання і отримання текстових повідомлень клієнтом і оператором
надсилання і отримання мультимедійних повідомлень (файли, зображення) клієнтом і оператором
перегляд історії повідомлень.
Під час або наприкінці спілкування з клієнтом оператор може зберегти результати розмови у формі постобробки та запланувати ряд взаємодій з клієнтом.
Завдяки підтримці онлайн-дзвінків і чатів у мобільному застосунку комунікація з клієнтами стає швидшою, доступнішою й ефективнішою. Взаємодія з користувачами виходить на інший рівень: компанія отримує можливість презентувати свої товари та послуги й одночасно предметно спілкуватися з клієнтами, підвищуючи рейтинг бренду і довіру споживачів. Наші клієнти – відомі фінансові компанії, банки і ритейлери – вже отримують вигоди для бізнесу, підключивши вбудовані дзвінки і чати у мобільні додатки. Приєднуйтесь до них і ви: замовляйте консультацію та тестування функціоналу онлайн-дзвінків і чатів з мобільного застосунку. Запрошуємо до контакту!



Коментарі